Reklamácie

Reklamácie a vrátenie tovaru

Ak ste už zavítali na túto moju webovú stránku, zrejme nie je s Vašim tovarom niečo v poriadku, prípadne Vám nevyhovuje a priali by ste si ho vrátiť alebo vymeniť. Všetko je u mňa samozrejme možné. Na všetky reklamácie a odstúpenie od kúpnej zmluvy sa snažím reagovať ihneď a vyriešiť všetko, predovšetkým k Vašej spokojnosti. Uvádzam tu malý návod, ako k veci pristúpiť.


Pri zvoze zásielky späť k nám na sklad je nutné, aby bol tovar zabalený v pôvodnom obale (krabici). Do balíka pribaľte vyplnený a podpísaný reklamačný formulár, resp. žiadosť odstúpenia od zmluvy.


Reklamácia dodaného tovaru:

Pri dodaní Vami objednaného tovaru môže nastať hneď niekoľko nepríjemností:

  1. Tovar prišel poškodený – potom je nutné bezodkladne zaobstarať fotografie tovaru a spolu s on-line reklamačným formulárom nám ich zaslať.
  2. Prišiel Vám tovar, ktorý ste nemali objednaný – v tomto prípade bude zrejme chyba na našej strane a bude pre zlý tovar objednaný zvoz, ktorý si zlý tovar u Vás doma vyzdvihne a obratom Vám bude poslaný tovar správny. Aj v tomto prípade je však nutné vyplniť on-line reklamačný formulár.
  3. Objednávka nebola kompletná – potom je nutné opäť bezodkladne zaobstarať fotografie všetkého dodaného tovaru a vyplniť on-line reklamačný formulár.
  4. Prešla expiračná doba – aj to sa bohužiaľ občas stane, aj keď samozrejme tovar neustále preverujeme a kontrolujeme. Pokiaľ Vám teda doručíme tovar s končiacim dátumom spotreby, opäť je nutné vyplniť on-line reklamačný formulár. Potom bude z našej strany objednaný na daný tovar zvoz a následne Vám bude odoslaný tovar nový.

Prejsť na reklamáciu

Odstúpenie od kúpnej zmluvy:

Nie je v podstatne nič iné ako vrátenie nevyhovujúceho tovaru v zákonnej lehote 14 dní od dátumu doručenia na Vašu adresu. V tomto prípade postupujte nasledovne.

  1. Na tejto stránke nájdete on-line formulár na vrátenie tovaru, ten prosím vyplňte. Napíšte, či si prajete tovar vymeniť za iný, prípadne vypíšte IBAN, kam Vám bude suma za daný produkt vrátená. Žiadosť si následne vytlačte a pošlite s tovarom na adresu::
    VAPASKO s. r. o.
    Ke Hřišti 318
    Nové Dvory 285 31
    Česká republika
  2. Po prevzatí tovaru na sklad a jeho následnej kontrole Vám budú počas 14 dní vrátené peniaze. V prípade výmeny doobjednáme tovar nový, a to Vám pošleme na uvedenú adresu.

Pre čo najrýchlejšie vybavenie Vašej reklamácie alebo aj odstúpenie od kúpnej zmluvy odporúčame tieto pravidlá dodržať, jedine tak všetko prebehne rýchlo, hladko a samozrejme k čo najväčšej Vašej spokojnosti.

Prejsť na odstúpenie od zmluvy


Pred reklamáciou odporúčame prečítať náš reklamačný poriadok. V prípade celkom ojedinelých reklamácií tovaru nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 383 800 199. Objednáme Vám zvoz, ktorý od nás máte ZADARMO.

 

Nastavenia ochrany osobných údajov

Prispôsobíme sa vašim potrebám. Aby sme mohli byť čo najlepší, potrebujeme váš súhlas na používanie jednotlivých súborov cookie a na poskytovanie údajov tretím stranám. Súhlas môžete udeliť kliknutím na tlačidlo "Súhlasím".

Súhlasím

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí.

Súhlasím so všetkými Odmietnuť všetko